tirsdag den 3. juli 2012

Hobroudstillingen

Det blev en meget vel besøgt udstilling på havnen i Hobro. Der var denne gang flere udstillere, dog manglede de grønlandske, som skulle være med for første gang. Deres arbejder kunne ikke komme ud af havnen på Grønland for is! Det er stadig de vilkår, man har på Grønland.
Jeg selv solgte bl.a. to minitekstiler fra indlandsisen, det var jeg meget glad for, for der ligger altid en anerkendelse i det, at andre ønsker at anskaffe ens ting. Jeg mødte gamle og nye bekendte, så det blev nogle rigtigt dejlige dage. Jeg var så heldig, at jeg kunne bo hos Anne Markers fra Naturlig Beklædning, og det var også hos hende, alle udstillere samledes til middag efter ferniseringen. Skønt at have tid til at tale med kolleger fra hele Skandinavien.
Vi håber alle, at Valenki-gruppen overkommer at stå for endnu en udstilling om et par år, det er et kæmpe arbejde, men altså til stor glæde for mange mennesker og særdeles vigtig for de kunsthåndværkere, som beskæftiger sig med filt.
Jeg lægger snarest billeder ind fra udstillingen.





Ingen kommentarer: